רוצים לדבר איתי?






    רוצים לדבר איתי?






      בואו להגשים את עצמכם!

      נעים מאוד, שמי אירית בוטבול-עובדיה. אני בת 50, נשואה ואם לשישה ילדים.
      מדרונות חיי הובילו אותי לא פעם בדרכים עקלקלות וסבוכות. כמו כולם, חיפשתי קיצורי דרך ופתרונות קסם שיפחיתו את מכאוביי וירפאו את פצעיי.
      אז טרם השכלתי להבין את מה שברור לי היום, שאותם קיצורי דרך דווקא גרמו לה להיות ארוכה יותר והעצימו את הסבל שחוויתי בחיי.
      כאלה בני האדם – בורחים מהכאב, מחפשים את העונג ובין לבין מפספסים את עצמם.
      השיטה המהפכנית פותחה, בעקבות תפנית במסע אישי שחוויתי לפני כ- 12 שנה.
      לאחר שהגעתי למשקל של 100 ק"ג ובעקבות ההכרה שאני לא ממצה את יכולותיי, החלטתי ליצור שינוי כפול בחיי – לרזות ולהגשים את חלומי לטפל בבני אדם.

      למרות שכבר שימשתי כאשת תקשורת ואשת עסקים, בחרתי לעזוב הכל ולהתחיל בלימודים במגוון תחומים, מנטורופתיה, תזונה ועד לפסיכולוגיה ופסיכוסומטיקה ושיטות אימון מהמובילות בעולם.

      להמשך קריאה

      הסדנאות שלנו

      לכל הסדנאות

      סדנת העוצמה שבך

      שיטת העוצמה שבך מבוססת על ההבנה שכדי לשנות את חיינו לטובים יותר, מאושרים יותר ובריאים יותר, נצטרך ללמוד כיצד לנהל את עצמנו במערך הפנימי וליצור שליטה מלאה בחיינו, בעודנו חותרים לגילוי העוצמות המצויות שבתוכנו. סדנת העוצמה שבך מעניקה כלים מעשיים והבנה...

      מפגשי הרזייה שבועיים

      ניסיתם כבר את כול שיטות ההרזייה ולא הצלחתם? ברוכים הבאים לעולם בו אתם אלה שאוחזים במושכות. לא התאוות שלכם, לא האכילה הרגשית שלכם, לא המעגל הבלתי נגמר של הלקאה עצמית, לא קיצורי דרך זמניים ומתסכלים. אתם ורק אתם! שיטת ״העוצמה שבתוכי״ מביאה...

      תקשורת מנצחת

      כיצד יוצרים סינרגיה ומתעלים מעל לקונפליקטים? כיצד יוצרים תקשורת אפקטיבית עם האדם שמולנו? כיצד יוצרים מערכות יחסים מנצחות? מהם סיגנונות התקשורת הקיימים בעולם וכיצד לומדים ליצור ערוץ תקשורתי עם כל אדם? כיצד מזהים את האדם שמולנו? כצד לומדים להעלים התנגדויות עם אנשים שקשה לנו לתקשר...

      רוצים לדבר איתי?






        שיטת העוצמה שבתוכי – המתודות והכלים שלנו

        המטרה שלנו: להוביל ולהניע אנשים אל עבר הצלחות ופריצות דרך משמעותיות בחייהם

        העוצמה שבתוכי – פריצת הדרך שלך

        סדנת העוצמה שבתוכי עוסקת בניהול נכון של המחשבות, הרגשות והרצונות שלנו ומשלבת כלים מעשיים ופרקטיים.
        כך תזכו בעצמכם, במערכות היחסים שלכם, בקריירה שביקשתם לעצמכם, וביעדים שלכם בכל תחומי החיים.
        היקף הסדנה 4 ימים, במסגרתה נטפל באלמנטים המעכבים אותנו וביישום כלים ייחודיים ופורצי דרך בחיינו.
        הסדנה נבנתה מתוך ניסיון אישי והבנה עמוקה לצורך הכרחי בביצוע עבודה פנימית, יסודית ומכוונת, כך שהתוצאות הגבוהות שלנו ילוו אותנו לאורך חיינו, כדרך חיים קבועה ויציבה שתמשיך להתעצם בכל יום מחדש.
        הסדנה מקנה בסיס חזק ואיתן לשינוי דרסטי, קבוע ויציב במערך הפנימי שלנו, כזה שיניע חיווט מחדש של הצורה בה אנו חושבים, הדרך בה אנו מתנהלים, ניהול נכון של אתגרים במהלך חיינו, הבריאות שלנו והשמחה בה אנו בוחרים.

        דימוי עצמי חיובי
        להתחבר ל"אני הראשוני" שלי ולצאת למסע של התבוננות, איתחול מחדש והשבת השליטה.
        גוף חטוב ובריא
        איתור הגורמים הרגשיים לאכילה עודפת והחלפת ההרגלים המזיקים בהרגלים חדשים ובריאים.
        מערכת יחסים חיובית
        איך לקיים תקשורת חיובית ומקדמת עם האנשים סביבנו – החל ממשפחה ובני זוג ועד לעמיתים בעבודה.
        מערכות יחסים
        זיהוי תפיסות מוטעות ומגבילות בנוגע לזוגיות ויצירת מרחב מכיל ולא שיפוטי המאפשר הכרויות חדשות.
        הורות מצמיחה
        יצירת ערוץ תקשורת פורה עם ילדים אשר מעודד פתיחות, שיתוף, אמון וקרבה.
        הצלחה מקצועית
        השבת האמון ביכולותינו המקצועיות, איתור יעדים חדשים וחתירה אליהם במלוא המרץ.

        שיטת ההעצמה שלנו

        סדנת העוצמה שבתוכי עוסקת בניהול נכון של המחשבות, הרגשות והרצונות שלנו ומשלבת כלים מעשיים ופרקטיים.
        כך תזכו בעצמכם, במערכות היחסים שלכם, בקריירה שביקשתם לעצמכם, וביעדים שלכם בכל תחומי החיים.
        היקף הסדנה 4 ימים, במסגרתה נטפל באלמנטים המעכבים אותנו וביישום כלים ייחודיים ופורצי דרך בחיינו.
        הסדנה נבנתה מתוך ניסיון אישי והבנה עמוקה לצורך הכרחי בביצוע עבודה פנימית, יסודית ומכוונת, כך שהתוצאות הגבוהות שלנו ילוו אותנו לאורך חיינו, כדרך חיים קבועה ויציבה שתמשיך להתעצם בכל יום מחדש.
        הסדנה מקנה בסיס חזק ואיתן לשינוי דרסטי, קבוע ויציב במערך הפנימי שלנו, כזה שיניע חיווט מחדש של הצורה בה אנו חושבים, הדרך בה אנו מתנהלים, ניהול נכון של אתגרים במהלך חיינו, הבריאות שלנו והשמחה בה אנו בוחרים.

        שיטת ההרזייה שלנו

        דיאטות לא עובדות. דיאטות הן מצב זמני. אנחנו מאמינים בשינוי ייסודי,קבוע ויציב. . שינוי תודעתי. טרנספורמציה חשיבתית עם הטמעת כלים מהפכניים שיזניקו אתכם למשקל האופטימלי שלכם ולמדדים אנתרופומטריים טובים.
        שיטה 1, שני שלבים, 7 כלים מהפכניים.
        השיטה מועברת בקבוצות תמיכה של מפגשים שבועיים. למה בקבוצות? כי מחקרים מדגישים את ערכה של התנהלות קבוצתית כגורם טיפולי משמעותי. בקבוצות שלנו נוצרות מערכות פידבק עוצמתיות. התרומה של הפידבק החיובי-תחושת ביטחון,גדילה וצמיחה מעבר לסביר שלכם. התרומה של הפידבק השלילי- גלומה בפוטנציאל הלמידה והתיקון המהירים. בקו התפר הזה שבין האבחנה בין החיובי לשלילי נולדת היכולת להתבוננות מעמיקה והזנקת תהליך השינוי.
        עם הכלים המדוייקים שאנחנו מעניקים נפתח עבורכם צוהר תודעתי שיהווה עבורכם קטליזטור לפריצת הדרך שלכם.

        להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי

        שיטת העוצמה שבתוכי פותחה כדי לאפשר לכל אחד לחיות את חייו במלוא העוצמה ולחוות פריצות דרך בכל תחומי החיים.
        מי מאיתנו לא חווה קושי? ייאוש? אכזבה? להקיף את עצמנו באנשים שיאתגרו אותנו, שיהיו מודל להצלחה, שיתמכו בנו – יזניק אותנו ואת חיינו במהירות שיא אל הגשמת היעדים שלנו.
        לקבוצה יש כוח אדיר לחולל מהפך בחייך.
        מחקרים מראים ששינוי בצורה הכי מהירה, יציבה וקבועה יכול להתרחש תוך כדי עבודה בקבוצה.
        על היסודות הללו בנוסף, ליישום כלים פורצי דרך ותפיסות טיפוליות חדשניות נבנתה השיטה שלנו.
        עבודה בקבוצה ככוח מניע ומדרבן לפעולה, תמיכה, צמיחה ומצוינות.
        במסגרת שיטת העוצמה שבתוכי, תלמדו כיצד לחווט מחדש את אופן המחשבה וההתנהלות כדי להגשים את יעדיכם.

        מאחורי שיטת העוצמה שבתוכי

        השיטה המהפכנית פותחה על ידי אירית בוטבול-עובדיה בעקבות מסע אישי שחוותה במהלך העשור האחרון.
        לאחר שהגיעה למשקל של 100 ק"ג ובעקבות ההכרה שהיא אינה ממצה את יכולותיה, החליטה אירית ליצור שינוי כפול בחייה – לרזות ולהגשים את חלומה לטפל בבני אדם.
        למרות שכבר שימשה כאשת תקשורת ומנהלת בכירה, בחרה אירית לעזוב הכול והחלה בלימודים במגוון תחומים – מנטורופתיה ותזונה ועד לקבלה ופסיכוסומטיקה.
        הכלים החדשים שרכשה הובילו להשלת מחצית ממשקל גופה ולפיתוח עקרונות שיטת העוצמה שבתוכי, באמצעותה אפשרה אירית למאות אנשים לקדם שינוי אמיתי בחייהם.

        סדנאות העצמה אישית

        ישנם סוגים שונים של סדנאות העצמה; סדנאות באמצעותן נוכל לממש את הפוטנציאל שלנו, לחזק את הקשרים שלנו עם החברים ובני המשפחה וכמובן – לפתח את עצמנו מבחינה מקצועית. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים חשים תסכול על גווניו השונים; תסכול הנובע מדפוסי פעולה שגויים ומגבילים. כדי למצוא את "האני הראשוני" שלנו ולגלות את הכוחות הקיימים בתוכנו, מומלץ להשתתף בסדנאות של אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי. השתתפות בסדנאות אלו תוביל אתכם למסלול הנכון עבורכם. בהצלחה!

        סוגים שונים של סדנאות העצמה

        כיצד נמדדת איכות חיים? לפי דימוי עצמי גבוה, מערכות יחסים בריאות עם הסובבים אותנו והצלחה בתחום העיסוק המקצועי שלנו. כדי שנוכל לממש כל זאת, מומלץ להשתתף בסדנאות להעצמה אישית. למי סדנאות אלו מיועדות ואילו סוגים קיימים? נבחן את חלקם כעת:

        • הרצאות לנשים – מדי יום ביומו אנו שומעים כי מצבן האישי והתעסוקתי של נשים הולך ומשתפר. עם זאת, אנו עוד רחוקים משוויון מוחלט בחברה. בינתיים, נשים רבות מתמודדות עם מגוון משימות ועומסים לאורך היום. החל ממציאת פרטנר וחיזוק הקשר איתו, הקמת משפחה ודאגה לילדים ועד עבודה במקצוע מספק – נשים נאלצות לתמרן בין אתגרים שונים וייחודיים. בהתאם, כדי שהן יוכלו להשיב את חייהן למסלול, נמליץ להן להשתתף בסדנת העצמה; סדנה באמצעותה הן ירכשו כלים חשובים ליום-יום שלהן.
        • סדנאות לחברות – התרבות הארגונית של ימינו שמה את העובד במרכז. למה הכוונה? אם בעבר עובדים בתחומים שונים נתפסו בתור חלק קטן מהמערכת הגדולה, כיום כל אחד ואחת מהארגון – החל מהמנהל ועד העובד הזוטר תורמים את חלקם לפרודוקטיביות של החברה. בהתאם, כדי להגביר את המוטיבציה של עובדים אלו, מומלץ ביותר להזמין עבורם סדנאות ייחודיות; סדנאות בזכותן הם יתבוננו פנימה ויעצימו את התכונות החיוביות שלהם.

        לנווט את חייכם לחוף מבטחים

        מעוניינת להשיג איזון פנימי וליישם זאת בחייך האישיים? ברצונכם לתמרץ את העובדים שלכם? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל אירית בוטבול-עובדיה ולהתעניין בשיטת העוצמה שבתוכי. שיטה זו כוללת סדנאות ייחודיות, מעצימות ומעשירות; סדנאות בזכותן תוכלו לנווט את חייכם לחוף מבטחים.

        סדנה להעצמה אישית במרכז

        מחפשים אחר סדנה להעצמה אישית במרכז? כיום, הולכת וגוברת המודעות בכל הנוגע למימוש עצמי. החל מיצירת זוגיות בריאה, מערכת יחסים תקינה עם המשפחה והקולגות ועד איתור היכולות המקצועיות שלנו ומימושן – יש לכך פתרון: השתתפות בסדנת העצמה בהדרכתה של מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, אירית בוטבול-עובדיה. בזכות סדנה זו, תלמדו לחיות את החיים במלואם. וזאת, תוך שינוי דפוסי החשיבה והפעולה ויישום הכלים בפועל.

        סדנה להעצמה אישית: להשיב את השליטה לחייכם

        ככל שאנו מתבגרים, כך אנו למדים על האתגרים השונים של החיים. החל משמירה על בריאות, יצירת ערוצי תקשורת חיובים עם הסביבה ועד הגשמה תעסוקתית, כל היבט והיבט משלים את הפאזל של חיינו. עם זאת, לאורך השנים הפרספקטיבה שלנו משתנה כאשר לעיתים קרובות מדי אנו מסגלים לעצמנו דפוסי חשיבה והתנהגות שגויים.

        אכן, האתגרים השונים מולם אנו ניצבים משאירים אצלנו את חותמם – ומשנים אותנו. שינויים אלו לאו דווקא משנים אותנו לטובה. בין אם מדובר בזוגיות שנפגעת, הורות לקויה או שמא מדובר במקצוע אשר איננו מספק או מקדם אותנו – היבטים אלו מורידים את הדימוי העצמי שלנו.

        מעוניינים לצמוח למעלה? ברצונכם לחפש את הסולם שיוביל אתכם לעתיד עוצמתי? אם אתם גרים בתל אביב או בסביבתה, עומד בפניכם פתרון מומלץ ביותר: השתתפות בסדנה להעצמה אישית. במסגרת קורס זה, הנמשך 4 ימים, תרכשו כלים חשובים ומשמעותיים; ארגז כלים שיאפשר לכם לחווט מחדש את דרכי החשיבה שלכם ואת הדרך בה אתם מרגישים לגבי עצמכם. כמו כן, סדנה זו תשנה את דפוסי ההתנהגות שלכם. כך, תוכלו לפרוץ את הדרך קדימה לכדי הגשמה עצמית ועמידה ביעדים שלכם.

        לפתוח את הדלת למחר

        רבים מאתנו מעוניינים להגשים את עצמנו; לממש את הפוטנציאל הטמון בנו. כדי לקחת את הצעד הראשון לעבר חיים מלאי סיפוק ושמחה, כל שנותר לעשות הוא ליצור קשר עם אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי. במסגרת סדנה זו נלמד על "האני הראשוני" שלנו וניצור בסיס יציב לעתיד מאושר.

        סדנה פרטית להעצמה אישית

        במסגרת סדנת העצמה אישית, תוכלו לרכוש ארגז כלים חשוב; ידע משמעותי בזכותו תוכלו להעלות את הדימוי העצמי שלכם, לבנות מערכות יחסים חזקות וחיוביות עם הסובבים אתכם, ליצור זוגיות בריאה ולהגשים את עצמכם מבחינה מקצועית. הקמתה של סדנה זו נובעת מההבנה כי רבים מאתנו מתרחקים, לאורך השנים, מ"האני הראשוני" שלנו. בהתאם, אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, פיתחה סדנה באמצעותה תוכלו לפתוח את הדלת ולהשיג את כל מה שחלמתם להגשים.

        סדנת העצמה אישית: למצוא את "האני הראשוני" שלנו

        כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים במושגים שונים בכל הנוגע להגשמה עצמית. עבור אחד הכוונה היא למימוש הפוטנציאל בתחום המקצועי, עבור אחר הכוונה היא להקמת משפחה. כך או כך, כדי להגשים חלומות אלו ולחיות אותם מדי יום באופן המיטבי – עלינו להשקיע בכך את העבודה הדרושה. עם זאת, רבים מאתנו מפתחים דפוסי פעולה מוגבלים וטעונים; דפוסי התנהגות אשר משפיעים לשלילה על הקשרים החברתיים והמשפחתיים שלנו כמו גם מכניסים אותנו לקיפאון בהיבט התעסוקתי.

        כדי לצאת ממצב מורכב זה, מומלץ להשתתף בסדנת העצמה אישית. מטרתה של סדנה זו הינה לסייע למשתתפים להגשים את עצמם ואת שאיפותיהם – על הצד הטוב ביותר. כיצד? לאורכם של 4 ימי הסדנה, המתאמנים ילמדו רבות על ההיבטים השונים המעכבים אותם; היבטים אשר עוצרים אותם מלפרוץ קדימה ולממש את עצמם.

        בהתאם ללימודים התאורטיים הללו, המשתתפים ילמדו כיצד ליישם זאת בחיי היום-יום שלהם. שילוב בין לימודים ופרקטיקה יסייעו להם לבצע את העבודה הפנימית ההכרחית – ולצאת לדרך חדשה ופורצת גבולות. כך, בסיומה של הסדנה ניתן יהיה להניע את מסלול החיים כראוי, לשנות את אופן המחשבה וההתנהגות כמו גם את ההתמודדות עם אתגרים.

        להעצים את הכוחות הטמונים בנו

        כדי להתמודד כראוי עם קשיי היום-יום ולפתח את היכולות הפנימיות שלנו, מומלץ להשתתף בסדנת ההעצמה של אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי. סדנה זו נוצרה עקב ההבנה כי טמונים בתוכנו העוצמות לחולל שינוי מהותי – ללא פשרות. גם אתם יכולים להשיג זאת! צרו קשר עוד היום והירשמו לסדנה הקרובה!

        סדנאות העצמה

         

        רוצים לדעת איך לנהל את עצמכם את החיים ולא להיות שבויים לגורמים מבחוץ כמו מצבי רוח, דעות קדומות ופחד משתק? רוצים לדעת איך להשיג את היעדים והמטרות שלכם באופן תמידי תוך שיטה ייחודית שתבטיח לכם תוצאות? נמאס לכם מוויתור עצמי, דחייה והרגשה כללית רעה? הגעתם למקום הנכון. סדנאות העצמה מבית העוצמה שבתוכי הם בדיוק מה שאתם צריכים.

         

        סדנאות העצמה לנשים בצפון

        סדנאות העצמה- הדרך הבטוחה שלכם לשיפור עצמי

        סדנאות העצמה הן סדנאות המוקדשות רק לכם, להעצמה אישית ולפיתוח הפוטנציאל החבוי בכם. בסדנאות תקבלו כלים שישמשו אתכם לאורח חיים נכון ובריא וכן כלים פרקטיים להתפתחות אישית והשגת יעדים. כאשר אנו אומרים יעדים, אנו מתכוונים ליעדים האישיים של כל אחד ואחת מכן. זה יכול להיות במציאת עבודה, ירידה במשקל, הצלחה במערכת זוגית או כל יעד שעולה על רוחכם. העוצמה שבתוכי, מזמינה כל אחד ואחד מכם למצוא את העוצמה שבתוכו ולהצטרף לסדנאות העצמה שנותנות לכל אחד את המקום שלו תוך תמיכה בקבוצה מחבקת ואוהבת. בואו להיות חלק ממשהו גדול יותר, שיאפשר לכם לנהל נכון את החיים שלכם בדיוק באופן שבו אתם מייחלים לו.

        סדנאות העצמה אישית

        קצת על העוצמה שבתוכי

        סדנאות העצמה של העוצמה שבתוכי, נוצרו מתוך מקום אישי של המייסדת אורית בוטבול עובדיה, אשר הבינה שכדי לקיים שינוי משמעותי באמת, יש צורך בהרבה עבודה עצמית, מחויבות לתהליך וראייתו כחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו לטווח הארוך ולא רק לטווח הקצר. אירית, פיתחה שיטה מקורית ויוצאת דופן הנותנת כלים פרטיים לאנשים במגוון תחומים בחיים. סדנאות ההעצמה, מיועדות לאנשים שבאמת רוצים לעבור שינוי משמעותי בחייהם ולהשיג את יעדיהם באופן טבעי תוך שימוש באורח חיים נכון. התחומים בהם תוכלו לבצע שינוי בחייכם, הינם רחבים מאוד וכוללים תחזוקה נכונה של הגוף, ניהול נכון של מחשבות שמובילות למציאות נכונה, מציאת שמחת החיים שלכם והיפטרות מעצב או תסכול, צבירת הצלחות ויעדים וראייה נכונה של "כישלונות", מיקוד בדברים שבאמת חשובים לכם בחיים, ניהול נכון ובריא של מערכות יחסים (לא רק זוגיות), העלאת החוסן האישי, העלאת המוטיבציה ועוד.

        סדנאות להתפתחות אישית

        על מנת להגיע להגשמה עצמית, אנו צריכים לעבור תהליך המבוסס על הקשבה אמתית לרגשות שלנו.

        סדנאות להתפתחות אישית מאפשרות לעבוד על החולשות הנמצאות בכל אחד מאתנו – ולצמוח מתוכן.

        אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, תסייע לכם לרכוש כלים שיאפשרו להתחבר ל"אני הראשוני" שלכם ולפגוש את עצמכם.

        תהליך זה יאפשר לכם לגלות את מי שאתם באמת, כמו גם את תכונותיכם והחזקות הייחודיות שלכם.

        כך, תוכלו לעשות שינוי דרסטי בחייכם ולגלות גרסה טובה יותר של עצמכם.

        סדנאות לעובדים

        אירית בוטבול-עובדיה, מפתחת שיטת העוצמה שבתוכי, מקיימת סדנאות אישיות וגם סדנאות לעובדים, בהן הם יוכלו לרכוש כלים מעשיים אשר יובילו לפיתוח אישי, חוסן נפשי, גילוי העוצמות, פיתוח אסטרטגיות נכונות לחיים, התנעת מוטיבציה ומציאת הדרך לניהול נכון של מחשבות, רגשות, רצונות והשגת יעדים.

        קואצ'ינג

        אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, מאמינה כי יש ערך רב לניסיון אותו צברה בחייה האישיים.

        וזאת, כאשר בין השירותים אותם היא מציעה ישנה תכנית ליווי אישית, קואצ'ינג.

        כאשר אנו מדברים על קואצ'ינג, הכוונה היא לתהליך קצר וממוקד אשר יכול להזניק אתכם קדימה ולהוביל לתוצאות מהירות.

        בהתאם, שיטת העוצמה שבתוכי תבנה לכם תכנית אישית אשר כל תכליתה לפתח את יכולותיכם האישיות וליצור תוצאות קונקרטיות.

        וזאת, בעזרת תכנון קפדני, שינוי של דפוסים מקבעים ויציאה מתוך אזור הנוחות לעבר הגשמה עצמית מקסימלית.

        סדנה מקצועית להעצמה אישית

        במסגרת סדנה להעצמה אישית, ניתן למצוא את דרך המלך לעבר הגשמה עצמית. רבים מאתנו חווים תסכול על בסיס יום-יומי: החל מעבודה לא מספקת ועד קרובי משפחה רחוקים, נדמה כי הקושי מקיף אותנו. עם זאת, יש ביכולתנו להתגבר על כל זאת. כיצד? על ידי השתתפות בסדנה מרשימה אשר תעצים את היכולות הטמונות בתוככם. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי. בזכות הסדנאות שהיא מציעה, תוכלו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם.

        סדנה להעצמה אישית: לגשר על הפערים

        מדי יום ביומו אנו מוקפים באנשים: החל ממשפחתנו היקרה, החברים הטובים ועד העמיתים לעבודה. עם זאת, נדמה כי מרבית מהזמן אנו מרגישים בודדים עם התסכול שלנו; חסרי אונים אל מול קשיי היום-יום. במרבית המקרים, תחושת התסכול נובעת מן הפער בין היכולות הפנימיות שלנו לבין המציאות בפועל – כאשר איננו מצליחים להביע את עצמנו כהלכה.

        כדי לגשר על פערים אלו, מומלץ ביותר להשתתף בסדנה להעצמה אישית. כלומר, במסגרת מפגש מעצים זה, תאזינו להרצאה מעצימה מפי מדריך אסרטיבי; מנחה אשר יסייע לכם למצוא את הכוחות הפנימיים שלכם – ולצאת אל העולם עם אומץ ואנרגיות מחודשות.

        חשוב להדגיש כי סדנה זו מתמקדת במספר מישורים – מקצועיים ואישיים כאחד. מרגישים תסכול נוכח היחסים שלכם עם בן או בת הזוג? התקשורת עם הילדים השתבשה? משקיעים מאמץ רב בעבודה אך מרגישים כי לא מעריכים אתכם? השתתפות פעילה וקבועה בסדנה זו תעניק לכם את הכלים להביט קדימה עם כוחות מחודשים.

        להעצים את הפוטנציאל הקיים בפנים

        לאור כל זאת, אין ספק שסדנה זו מחזיקה ביתרונות רבים. כדי למקסם את הקשרים הבין-אישיים והמקצועיים שלכם, אתם מוזמנים לפנות אל אירית בוטבול-עובדיה וללמוד עוד על שיטת העוצמה שבתוכי. בזכות שיטה זו תצליחו לשפר את החוויה האישית שלכם במקום עבודתכם. כמו כן, תצליחו לשפר ולשדרג את מערכות היחסים שלכם עם סביבתכם הקרובה.

        להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי

        שיטת העוצמה שבתוכי פותחה כדי לאפשר לכל אחד לחיות את חייו במלוא העוצמה ולחוות פריצות דרך בכל תחומי החיים.

        מי מאיתנו לא חווה קושי? ייאוש? אכזבה? להקיף את עצמנו באנשים שיאתגרו אותנו, שיהיו מודל להצלחה, שיתמכו בנו – יזניק אותנו ואת חיינו במהירות שיא אל הגשמת היעדים שלנו.

        לקבוצה יש כוח אדיר לחולל מהפך בחייך.

        מחקרים מראים ששינוי בצורה הכי מהירה, יציבה וקבועה יכול להתרחש תוך כדי עבודה בקבוצה.

        על היסודות הללו בנוסף, ליישום כלים פורצי דרך ותפיסות טיפוליות חדשניות נבנתה השיטה שלנו.

        עבודה בקבוצה ככוח מניע ומדרבן לפעולה, תמיכה, צמיחה ומצוינות.

        במסגרת שיטת העוצמה שבתוכי, תלמדו כיצד לחווט מחדש את אופן המחשבה וההתנהלות כדי להגשים את יעדיכם.

        מאחורי שיטת העוצמה שבתוכי

        השיטה המהפכנית פותחה על ידי אירית בוטבול-עובדיה בעקבות מסע אישי שחוותה במהלך העשור האחרון.
        לאחר שהגיעה למשקל של 100 ק"ג ובעקבות ההכרה שהיא אינה ממצה את יכולותיה, החליטה אירית ליצור שינוי כפול בחייה – לרזות ולהגשים את חלומה לטפל בבני אדם.
        למרות שכבר שימשה כאשת תקשורת ומנהלת בכירה, בחרה אירית לעזוב הכול והחלה בלימודים במגוון תחומים – מנטורופתיה ותזונה ועד לקבלה ופסיכוסומטיקה.
        הכלים החדשים שרכשה הובילו להשלת מחצית ממשקל גופה ולפיתוח עקרונות שיטת העוצמה שבתוכי, באמצעותה אפשרה אירית למאות אנשים לקדם שינוי אמיתי בחייהם.

        סדנאות העצמה אישית

        ישנם סוגים שונים של סדנאות העצמה; סדנאות באמצעותן נוכל לממש את הפוטנציאל שלנו, לחזק את הקשרים שלנו עם החברים ובני המשפחה וכמובן – לפתח את עצמנו מבחינה מקצועית. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים חשים תסכול על גווניו השונים; תסכול הנובע מדפוסי פעולה שגויים ומגבילים. כדי למצוא את "האני הראשוני" שלנו ולגלות את הכוחות הקיימים בתוכנו, מומלץ להשתתף בסדנאות של אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי. השתתפות בסדנאות אלו תוביל אתכם למסלול הנכון עבורכם. בהצלחה!

        סוגים שונים של סדנאות העצמה

        כיצד נמדדת איכות חיים? לפי דימוי עצמי גבוה, מערכות יחסים בריאות עם הסובבים אותנו והצלחה בתחום העיסוק המקצועי שלנו. כדי שנוכל לממש כל זאת, מומלץ להשתתף בסדנאות להעצמה אישית. למי סדנאות אלו מיועדות ואילו סוגים קיימים? נבחן את חלקם כעת:

        • הרצאות לנשים – מדי יום ביומו אנו שומעים כי מצבן האישי והתעסוקתי של נשים הולך ומשתפר. עם זאת, אנו עוד רחוקים משוויון מוחלט בחברה. בינתיים, נשים רבות מתמודדות עם מגוון משימות ועומסים לאורך היום. החל ממציאת פרטנר וחיזוק הקשר איתו, הקמת משפחה ודאגה לילדים ועד עבודה במקצוע מספק – נשים נאלצות לתמרן בין אתגרים שונים וייחודיים. בהתאם, כדי שהן יוכלו להשיב את חייהן למסלול, נמליץ להן להשתתף בסדנת העצמה; סדנה באמצעותה הן ירכשו כלים חשובים ליום-יום שלהן.
        • סדנאות לחברות – התרבות הארגונית של ימינו שמה את העובד במרכז. למה הכוונה? אם בעבר עובדים בתחומים שונים נתפסו בתור חלק קטן מהמערכת הגדולה, כיום כל אחד ואחת מהארגון – החל מהמנהל ועד העובד הזוטר תורמים את חלקם לפרודוקטיביות של החברה. בהתאם, כדי להגביר את המוטיבציה של עובדים אלו, מומלץ ביותר להזמין עבורם סדנאות ייחודיות; סדנאות בזכותן הם יתבוננו פנימה ויעצימו את התכונות החיוביות שלהם.

        לנווט את חייכם לחוף מבטחים

        מעוניינת להשיג איזון פנימי וליישם זאת בחייך האישיים? ברצונכם לתמרץ את העובדים שלכם? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל אירית בוטבול-עובדיה ולהתעניין בשיטת העוצמה שבתוכי. שיטה זו כוללת סדנאות ייחודיות, מעצימות ומעשירות; סדנאות בזכותן תוכלו לנווט את חייכם לחוף מבטחים.

        סדנה להעצמה אישית במרכז

        מחפשים אחר סדנה להעצמה אישית במרכז? כיום, הולכת וגוברת המודעות בכל הנוגע למימוש עצמי. החל מיצירת זוגיות בריאה, מערכת יחסים תקינה עם המשפחה והקולגות ועד איתור היכולות המקצועיות שלנו ומימושן – יש לכך פתרון: השתתפות בסדנת העצמה בהדרכתה של מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, אירית בוטבול-עובדיה. בזכות סדנה זו, תלמדו לחיות את החיים במלואם. וזאת, תוך שינוי דפוסי החשיבה והפעולה ויישום הכלים בפועל.

        סדנה להעצמה אישית: להשיב את השליטה לחייכם

        ככל שאנו מתבגרים, כך אנו למדים על האתגרים השונים של החיים. החל משמירה על בריאות, יצירת ערוצי תקשורת חיובים עם הסביבה ועד הגשמה תעסוקתית, כל היבט והיבט משלים את הפאזל של חיינו. עם זאת, לאורך השנים הפרספקטיבה שלנו משתנה כאשר לעיתים קרובות מדי אנו מסגלים לעצמנו דפוסי חשיבה והתנהגות שגויים.

        אכן, האתגרים השונים מולם אנו ניצבים משאירים אצלנו את חותמם – ומשנים אותנו. שינויים אלו לאו דווקא משנים אותנו לטובה. בין אם מדובר בזוגיות שנפגעת, הורות לקויה או שמא מדובר במקצוע אשר איננו מספק או מקדם אותנו – היבטים אלו מורידים את הדימוי העצמי שלנו.

        מעוניינים לצמוח למעלה? ברצונכם לחפש את הסולם שיוביל אתכם לעתיד עוצמתי? אם אתם גרים בתל אביב או בסביבתה, עומד בפניכם פתרון מומלץ ביותר: השתתפות בסדנה להעצמה אישית. במסגרת קורס זה, הנמשך 4 ימים, תרכשו כלים חשובים ומשמעותיים; ארגז כלים שיאפשר לכם לחווט מחדש את דרכי החשיבה שלכם ואת הדרך בה אתם מרגישים לגבי עצמכם. כמו כן, סדנה זו תשנה את דפוסי ההתנהגות שלכם. כך, תוכלו לפרוץ את הדרך קדימה לכדי הגשמה עצמית ועמידה ביעדים שלכם.

        לפתוח את הדלת למחר

        רבים מאתנו מעוניינים להגשים את עצמנו; לממש את הפוטנציאל הטמון בנו. כדי לקחת את הצעד הראשון לעבר חיים מלאי סיפוק ושמחה, כל שנותר לעשות הוא ליצור קשר עם אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי. במסגרת סדנה זו נלמד על "האני הראשוני" שלנו וניצור בסיס יציב לעתיד מאושר.

        סדנה פרטית להעצמה אישית

        במסגרת סדנת העצמה אישית, תוכלו לרכוש ארגז כלים חשוב; ידע משמעותי בזכותו תוכלו להעלות את הדימוי העצמי שלכם, לבנות מערכות יחסים חזקות וחיוביות עם הסובבים אתכם, ליצור זוגיות בריאה ולהגשים את עצמכם מבחינה מקצועית. הקמתה של סדנה זו נובעת מההבנה כי רבים מאתנו מתרחקים, לאורך השנים, מ"האני הראשוני" שלנו. בהתאם, אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, פיתחה סדנה באמצעותה תוכלו לפתוח את הדלת ולהשיג את כל מה שחלמתם להגשים.

        סדנת העצמה אישית: למצוא את "האני הראשוני" שלנו

        כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים במושגים שונים בכל הנוגע להגשמה עצמית. עבור אחד הכוונה היא למימוש הפוטנציאל בתחום המקצועי, עבור אחר הכוונה היא להקמת משפחה. כך או כך, כדי להגשים חלומות אלו ולחיות אותם מדי יום באופן המיטבי – עלינו להשקיע בכך את העבודה הדרושה. עם זאת, רבים מאתנו מפתחים דפוסי פעולה מוגבלים וטעונים; דפוסי התנהגות אשר משפיעים לשלילה על הקשרים החברתיים והמשפחתיים שלנו כמו גם מכניסים אותנו לקיפאון בהיבט התעסוקתי.

        כדי לצאת ממצב מורכב זה, מומלץ להשתתף בסדנת העצמה אישית. מטרתה של סדנה זו הינה לסייע למשתתפים להגשים את עצמם ואת שאיפותיהם – על הצד הטוב ביותר. כיצד? לאורכם של 4 ימי הסדנה, המתאמנים ילמדו רבות על ההיבטים השונים המעכבים אותם; היבטים אשר עוצרים אותם מלפרוץ קדימה ולממש את עצמם.

        בהתאם ללימודים התאורטיים הללו, המשתתפים ילמדו כיצד ליישם זאת בחיי היום-יום שלהם. שילוב בין לימודים ופרקטיקה יסייעו להם לבצע את העבודה הפנימית ההכרחית – ולצאת לדרך חדשה ופורצת גבולות. כך, בסיומה של הסדנה ניתן יהיה להניע את מסלול החיים כראוי, לשנות את אופן המחשבה וההתנהגות כמו גם את ההתמודדות עם אתגרים.

        להעצים את הכוחות הטמונים בנו

        כדי להתמודד כראוי עם קשיי היום-יום ולפתח את היכולות הפנימיות שלנו, מומלץ להשתתף בסדנת ההעצמה של אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי. סדנה זו נוצרה עקב ההבנה כי טמונים בתוכנו העוצמות לחולל שינוי מהותי – ללא פשרות. גם אתם יכולים להשיג זאת! צרו קשר עוד היום והירשמו לסדנה הקרובה!

        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support